تکینه

آخرين مطالب

(27)...

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ
و اما این هفته:
احتمالا تا الان درباره ی پروژه Mars One شنیده اید.  در چند کلام میشه این پروژه رو این شکل خلاصه کرد: سفر بی بازگشت به مریخ.
 یعنی شما با داشتن سن بالای هجده سال و سلامت عقلی و روانی! میتونید داوطلب این سفر بشید و ده سال دیگه با آموزش های مختلف به مریخ سفر کنید و تا موقع مرگتون در اون سیاره بی آب و علف که جو کافی برای تنفس و حتی حفاظت از پرتوهای کیهانی خطرناک نداره در یکسری کپسول ها زندگی کنید. این پروژه به طور جدی دنبال و روی اون سرمایه گذاری شده و می شود و قصدشون هم ایجاد اجتماع اولیه انسان ها بروی مریخ هست.  اجرای برای ثبت نام لازمه که ویدئویی کوتاه از خودتون رو برای اونها بفرستید! میتونید برای دیدن برخی ازین ویدئو ها به سایت Mars One سر بزنید. البته هستند فیزیکدانانی!!!! که ازین پروژه حمایت کردند و حتی افرادی که اون رو احمقانه و یک شوخی میدونند... ولی به هر حال خیلی ها باهاش سرگرم هستند.
جالب اینجاست که تعداد این دواطلبان اصلا کم نیست به خصوص در ایران! شما هم اگر دوست دارید میتونید ثبت نام کنید و ازون جا برای من کارت پستال بفرستید! فقط رفتید اونجا دیگه هیچ راه بازگشتی وجود نداره...مهرم حلال جونم آزاد هم نداره! اصلا می تونید ازین به بعد با کسی مشکل داشتید نفرینش کنید و بگید "الهی بری مریخ برنگردی "
سال 2023 از طریق ویدئو کنفرانس شما رو در مریخ می بینم! :)
شاعر میگه: مریخ رفتن دشمنانم آرزوست
اصلا این پروژه جای بحث و متلک و تیکه خیلی داره بنابراین:
ادامه دارد...
موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۲/۰۴/۱۶

نظرات  (۱)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۹ خانم چادری
الهی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم،نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی.
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم،چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخوانم ، چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی

ماه مبارک مضان مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">